Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

23. tammikuuta 2012

Ihana tervehdys.

Talvinen tervehdys Sinulle ystäväni!

Kanssasi nyt viettää saan,
neljä kuukautta mukavaa!
Koska mahdan taas yllättää,
yllätyksen ensimmäisen lähettää?
Sitä et voi etukäteen tietää...
Tätä jännitystä pitää nyt sietää!

Katsokaa nyt miten ihanan ja herkullisen runon Salainen ystäväni minulle lähetti. Aivan mahtavaa! :)

Ja vastaanpa tässä samalla sinulle kysymyksiisi. Ensimmäinen koski puikkoja ja sitä, tarvitsenko jotain puikkoja. Periaatteessahan minä en mitään puikkoja tarvitse. Noita on laatikko täynnä. Kuitenkin jos jollekin on tarvetta, niin 2,5mm bambuille. Siis sukkapuikoille. Ja aina olen valmis kokeilemaan uusia puikkoja. Metallisia ja muovisia minä en kuitenkaan halua. Niillä neulominen on vaikeaa.

Toinen kysymyksesi koski taas sitä, onko hankintalistallani jotain, mitä juuri nyt tarvitsisin. Hmm. Kyllä ja ei. Sellainen rullalla oleva pikkumitta olisi kiva. Minulla yksi on, mutta se on aina väärässä paikassa. Ja sitten toinen mitä aina välillä kaipailen, on puikkojen päiden suojat. Siis sellaiset, mitkä laitetaan puikkojen päihin, ettei neule karkaa.

Toivottavasti tästä oli sinulle apua. Sinun runosi kyllä ilahdutti minua ihan valtavasti.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

:)

t: SNY

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)