Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

30. kesäkuuta 2013

Remontti

Ajattelin aloittaa käsityöhuoneeni remontin kesäloman alussa. En malttanutkaan sitten odottaa loman alkuun, vaan aloittelen sitä pikkuhiljaa jo nyt. 

Tästä sitä lähdettiin. Kalusteet huoneessa on melkeinpä kunnossa, mutta nuo tapetit. Ja katto.


Tässä on minun lankahyllyni, nyt jo vähän tyhjennettynä. Samassa hyllyssä on käsityökirjat ja -kansiot. Ja muutama muu kirja.


Tässä kuvassa huone on jo tyhjennetty. Aikamoinen projekti oli jo siinäkin, että saatiin kaikki tavarat mahtumaan toisiin huoneisiin.



 Tässä kuva vielä ikkunan suunnasta otettuna. Kylläpä näyttää tämä huone pienelle, nyt kun siellä ei ole mitään kalusteitakaan. Pieni se toki on, mutta minulle juuri sopiva.


Tänään olen aloittanut tapettejen irrottamisen. Kyllähän sitä yhdet tapeti irrottaisi, mutta tässäkin huoneessa on uudet tapetit laitettu entisten päälle ja minulla on nyt siis kahdet tapetit irrotettavana. Alimmaiset ovat vielä talon alkuperäiset, eikä lähde mitenkään helposti. 

Huomenna menen katsomaan uusia tapetteja. Olen niitä viikon verran jo etsinyt, mutta täydellisiä ei ole vieläkään löytynyt. Tai on toki, mutta niillä onkin hintaa sitten 80 euroa rulla. Jos sitä vähän edullisemmat löytäisi.

6 kommenttia:

Riikpa kirjoitti...

Oh, täytyy myöntää että pieni kateus heräsi täällä omasta käsityöhuoneesta. Varmasti ihana remontointikohde! Jäädään odottamaan homman etenemistä.

margsan kirjoitti...

Toi on juuri hieno vaihe- kun voi suunnitella ja etsiskellä sopivia materiaaleja!

Pilvikirsikka kirjoitti...

Kiva projekti. Miekii haaveilen ikiomasta neulontahuoneesta.

Unknown kirjoitti...

Mielenkiinolla odotellaan millainen lopputulos on. Oma käsityhuone olisi ihana.

Pinni kirjoitti...

Mulla kävi tuuri, kun löydettiin tämä talo. Heti, kun näin tuon pienen huoneen, tiesin mikä siitä tulee. Minulle oma. Saan vihdoinkin kaikki kirjat, langat, tarvikkeet ja tavarat samaan paikkaan. Ja voin jättää projektit levälleen ihan miten kauaksi aikaa vaan, ilman että ketään haittaa.
Suosittelen kaikille!

Riikpa kirjoitti...

Alla kvinnor borde ha ett pysselrum, tätä olen omassakin blogissani lainannut. Totta, mutta tyvärr ei onnistunut vielä tuoreimmassakaan muutossa...

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)