Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

1. elokuuta 2011

Heinäkuun lankojen liikkeet

Heinäkuussa oli odotettavisssa paljon neulomista ja myös paljon uusia lankoja. Pääsin käymään Helsingissä Lankamaailmassa, Menitassa ja Vihreässä vyyhdissä. Siltä matkaltahan lankoja toin kotiin yli kaksi kiloa. Sen lisäksi sorruin ostamaan vain yhden poistolankakerän. 

Novitan uudet langat huutelee minulle kaupassa, mutta yritän olla ostamatta niitä. Yritän kovasti. Se uusi Polkka ja uusi raitalanka, se violettisävyinen, huutelee minulle kaikista eniten. Ja samoin uudet Nallet, kukkakedot. Ja Polku-langat. Yritän kuitenkin olla hankkimatta niitä. Vasta sitten, kun lankamäärä on olle 10kiloa tai ne tulevat tarjoukseen, vasta sitten.

Heinäkuussa onneksi myös kulutin lankaa 835grammaa. Eli, oikein mainion määrän. Se, miksi neulominen onnistui niin hyvin, johtui osaksi Kyhäilytöistä ja osaksi sairaslomasta, joka jatkui melkein heinäkuun loppuun. Nyt kun olen palannut takaisin töihin, huomaan, että neulomiselle ei jää aikaa kovin paljon. Harmillista.

2 kommenttia:

Nipi kirjoitti...

Mä en pystynyt vastustamaan niitä lankoja! ;)

Auli kirjoitti...

Minä en ole ollut missään lankamaailmoissa koko kesänä. Tyytynyt kotikulmien kauppoihin, mitä sitten netistä tilannut. Minustakin Novitan langoissa oli ihania värejä. Ostan niitä kouluun kyllä niin saan vähän tyydyttää ostamishimoja. Oppilaita kyllä raitaangat innostaa!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)