Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

7. syyskuuta 2012

Satokausi avattu

Syksyn Sukkasatokausi siis vihoin täälläkin avattu. Muutamatkin tilaukset sukista olen saanut ja näistä ensimmäisistä piti tulla sukat omaan jalkaani. Vaan toisin kävi.

Miten se onkin niin vaikeaa neuloa sukkia omaan jalkaan sopivaksi?

Nämä sukat ovat siis kokoa 40, pikkuisen liian isot omaan jalkaani. Lankana sukissa on mustaa 7veljestä ja jotain samanpaksuista villaa, jonka olen itse värjännyt puna-violetiksi. 

Sukat aloitin kärjestä ja neuloin niin pitkään, kun värjättyä lankaa riitti. Loppupuolella meinasi vähän usko loppua jo mustakin langan kanssa, vaan sain, kun sainkin molemmat sukat neulottua. Molempia lankoja jäi vain ihan pikkuiset pätkät, vaikka luulin, että mustaa kyllä jää.

Kantapää on tiimalasi ja mallineule on nimeltänsä räjähtävää helmineuletta. Jota täällä on nähty jo monta kertaa ennenkin. Eli. Yksivärisellä aina oikeaa ja tälläkertaa violetti-punaisella helmineuletta. Helppoa ja hienoa. Minä pidän, ja pidänkin paljon.

10 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Pirteät sukat.

A-L kirjoitti...

(jaha - taas näitä blogeja joita voi kommentoida vain IE:llä...) no mutta siis: tosi kivat sukat - kelpais mullekin:-D

Soili kirjoitti...

Löysin tänne Sukkasadon kautta.Nyt olen ihaillut hienoja neuleitasi,ja olen liittynyt seuraajaksi.Täältä löytyykin inspiraatiota.Sukat ovat hienot,minä olen yhtä ihastunut tuohon räjähdettyyn hommaan.Minulle aivan uusi neulemalli,mutta rakastuin heti.

KahviKaneli kirjoitti...

Onpas erityisen kauniit!

Sukkailija ent. Kangaskasa kirjoitti...

Todella pirteät sukat!

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kaunis neulepinta, tuohon en ole ennen törmännytkään. Taas näitä juttuja joita on "ihan pakko heti kokeilla".
Ja kiitokset mukavasta blogista, käyn usein katsomassa mitä olet puuhaillut. :)
Erinomaisen hyvää syksyä sinulle ja kaikille lukijoille.
t. Marjaana

Pinni kirjoitti...

Kiitos, kommentit kyllä lämmittää mieltä. Ja tervetuloa uudet lukijat. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kivan näköiset sukat. Tuota räjähtävää helmineuletta olen nähnyt muuallakin, mutta itse en ole vielä kokeillut. Pitäisiköhän?

T:SNY

Milli* kirjoitti...

Aivan ihanat sukat =)

Ulla kirjoitti...

Onpa kauniit sukat!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)