Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

27. joulukuuta 2011

Salaisen ystävän viimeinen paketti

Tänään tultiin kotiin sukuloimasta. Huh, kamala ilma ajella kotiin. Postilaatikossa odottikin viimeinen Salaisen neuleystävän paketti. Vihdoinkin minulle selvisi, kuka ihana Salainen ystäväni on. Ja tämänkertainen Salainen ystäväni olikin riitu. Kiitos kierrosta, oli tosi kivaa ja sain aivan ihania paketteja.

Joulukuun paketti näyttää tälle.

 Paketista paljastui ihanaa erikoista suklaata, nams. Pirkanmaan kotityön Sukkakirjanen, neuloja ja niille hieno kotelo, valkoista Jannea ja pari pussia Kool-Aid juomajauhetta. Ihana paketti, taas. 

Suklaat aion herkutella joskus joulun jälkeen, Sukkakirjasesssa on toinen toistaan ihanampia ohjeita, joita kyllä aivan varmasti aion tehdä jo piakkoin. Jannet saa varmasti väriä pintaansa, sillä olen muutenkin ajatellut värjäillä lankoja joulun jälkeen.

Kiitos miljoonasti riitulle. Kierros ja paketit olivt tosi kivoja.

3 kommenttia:

riitu kirjoitti...

:) Olen iloinen jos olen sinulle onnistunut ilonhetkiä antamaan :)

(Löysit sentään blogiin vaikka osoitteenkin olin kirjoittanut väärin *ISO HUOKAUS* - tää ei ole mun lajini, tää bloggaaminen...)

Jenni kirjoitti...

Sinulla onkin kivan näköinen blogi. Täällä tulen vierailemaan useamminkin. Neulontarikasta vuotta 2012 :)

Sopiiko sulle että laitan blogiini linkin sun sivuille? Eli siis tänne:
www.kasityokarpanen.blogspot.com/

Pinni kirjoitti...

Kyllä joo, riitu. Hetken piti miettiä, että "mitä ihmettä?!", kun blogia ei löytynytkään. :)

Jenni, kiitos. Ja tottakai sopii. :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)