Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

2. heinäkuuta 2012

Pitsiä, pitsiä

Kaunis malli ja kaunis lanka pitäisi olla yhdessä kauniit sukat.


Mutta, taas näissä tökkii joku. Ja luulen kuulkas, että se on taas tuo lanka. En ehkä sittenkään pidä tästä Novitan Polkka-langasta. Ehkä liikaa sinistä minun makuun. Mallikin on Novitan. Hyväksi havaittu. Tällä samalla mallilla olen tehnyt ennenkin sukkia ja niistä tulee juuri hyvät jalkaan. Taidankin seuraavaksi kokeilla yksiväristä lankaa tähän malliin.


Puikot olivat 3mm. Lankaa kului 105 grammaa. Aikalailla ohjeen mukaan tein, mitä nyt kärkikavennuksia vähän muokkailin.


Tämä on yhdeksäntenä valmistunut Kyhäily. Siis minulla ei ole edes kymppiä kasassa ja heinäkuu on hyvää vauhtia menossa! Kiire tulee, ihan varmasti tulee!

5 kommenttia:

Auli kirjoitti...

Minulla vielä 18 sukat kesken, ja pahasti. Voipi olla, että malli tulee paremmin esille yksivärisessä langassa mutta kyllä nuokin sukat on ihan ok, itse kun tykkään tuosta väristäkin!

Milukka kirjoitti...

Onhan se ihan totta, että yksivärisessä tuo malli tulee paremmin esille. Mutta ei nuo sukat miun mielestä niin pahat ole kuitenkaan:)

Viivu kirjoitti...

Yhdeksän minullakin kasassa. Tuskainen huokaus. Minuun ei ainakaan tuo polkka osu, vaikka muista pidänkin.

Pinni kirjoitti...

En minäkään taida enää Polkkaan sortua. Itseasiassa 7veljestä minulla on enää mustaa ja sateenkaarta hyllyssä ja voi olla, ettei niiden jälkeen uusia tule kovin äkkiä. Jotenkin olen vaan niin pettynyt tuohon lankaan. :/

Kisa kirjoitti...

Minulle on käynyt samoin muutamien raitalankojen kanssa. Värit näyttää hyvältä kerällä,mutta valmiissa sukissa sit joku tökkii. Onneksi makuja on monia,niin aina on sukille ottaja löytynyt :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)