Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

11. syyskuuta 2012

Postia Salaiselta

Eilen postilaatikkoon oli tipahtanut ihanan syksyinen kortti Salaiselta ystävältäni. Kiitos.

Kyselit, olenko jouluihminen. Olen tässä miettinyt sitä, että olenko?  En tiedä. Pidän kyllä joulusta. Pidän yhdessäolosta, hyvästä ruoasta, kiirettömyydestä, lahjojen suunnittelusta ja rauhallisuudesta. Mutta, joulussa eniten minua ottaa päähän se hössöttäminen. Kun pitää juosta paikasta toiseen ja kaikki pyytää kyläilemään ja aattonakin pitää lähteä vielä herneitä hakemaan joulupöytään. Olenkin viime vuodet koittanut taktikoida niin, että olen aatonaaton vielä töissä ja aaton ja joulupäivän vapaalla. Sitten voin taas hyvillä mielin mennä töihin ja vältyn kaikelta ylimääräiseltä hösäämiseltä. Ja minulla on hyvä syy olla menemättä ihan kaikille sukulaisille juuri joulun aikaan kylään. 
Lahjoja olen kyllä jo suunnitellut, ja tehnyt myös.

Laitankin tähän sinulle, ja kaikille mulle myös, kuvan vielä meistä Pepin kanssa koiranäyttelyissä viime viikonloppuna. 

Näin meillä. Mitä sitä turhia tressaamaan!

5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Kaunis kortti ja niin veikeä kuva pikku kaverista :)

ÄitiVaimo kirjoitti...

Syksyn värejä parhaimmillaan tuossa kortissa, ihana. ♥

Anonyymi kirjoitti...

Valitsin tarkoituksella tuon kortin. Etsin nimittäin syksyaiheista korttia. Melkein meinasin itselleni sen hamstrata. :D Pitänee ehkä käydä hakemassa kaupasta itsellekin kortti.

Iloisen näköinen kaveri sinulla(kin). Meidän koiruudet tuhisee tuossa vieressä. Varmaan pakkautuvat kohta kainaloon, kun rupeaa nukkumaan. :)

Sillä kyselin tuota joulujuttua, että osaan sitten joulupaketin kasata. :)

T: SNY

M kirjoitti...

Kaunis kortti!
Sinullapa onkin veikeä kaveri :)

Pinni kirjoitti...

Kiitos,, kortti ja koira ovat ihania. :) Innolla odotan jo pakettia sinulta Salainen ystävä. Ja jo nyt joulukuun pakettia mietit, hui! :D

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)