Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

11. huhtikuuta 2014

Jämäkuu tulee taas!

Jokakeväinen Jämäkuu strattaa tänä vuonna vähän pienimuotoisemmin Ravelryn Jämäryhmässä. Tänä vuonna jämäily aloitetaan maanantaina 14.4. ja lopetetaan sitten 31.5. lauantaina. Nyt kaikkien käytettyjen lankojen ei tarvitse olla jämää, kunhan muistaa punnita sen, paljonko jämälankoja kuluu. Jos siis sattuu olemaan muutakin lankaa siinä mukana. 



 

Minun jämäkasani on tässä. Keriä löytyy yhteensä 43 ja grammoja 1455. Vannon ja vakuutan, että olen yrittänyt käyttää vuoden aikana jämiä pois. Silti niitä vaan kokoajan kertyy. Viime vuonna ennen jämäkuuta minulla oli muuten 49 kerää ja 2065 grammaa jämiä. Eli, siihen nähden paaaljon parempi tilanne. 

Aion neuloa pääsääntöisesti vain jämälangoista. Yksi työ minulla on nytkin puikoilla, jonka koitan saada viikonlopun aikana valmiiksi. Saas nähdä miten käy, sillä se on vähän tylsä. 

Jämäkuuhun en aio valmistautua mitenkään kummallisesti. Yhdet sukkalangat olen kerinyt valmiiksi keräksi, aloitan varmaankin niistä. Muuten neuloskelen sitä, mitä mieleen tulee. 

Tulkaa kaikki mukaan jämäilemään! Yhdessä se on paljon hauskempaa!

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Omat jämälankani niin haluaisivat osallistua mutta nyt ei taida aika ja fiilis ihan kohdata. Tyydyn ihailemaan muiden luomuksia :)

Virpi kirjoitti...

Mulla on ollut koko vuoden alku jämäilyä :)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)