Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

31. elokuuta 2011

Huomenna se alkaa!

Sukkasato!


Olen vähän katsellut malleja ja lankoja sillä silmällä, että huomenna se Sukkis alkaa. Olen myös kysellyt vähän sukkatoiveita ystäviltäni. Lisäksi joululahjoja suunnitteilla on ainakin parit. Ja itselle pitäisi saada ohuet vähän pidempivartiset sukat. Eli, työlistalla alkaa olla jo kymmenisen paria sukkajuttuja.

En epäile hetkeäkään, etteikö minulla riittäisi sukkaneulottavaa koko sadon ajaksi. Liikaa en kuitenkaan halua miettiä, mitä neulon. Nyt aion vaan nauttia ja poimia juuri sen langan puikoille, joka minulle eniten huutelee. Toki ainakin osan noista suunnitelmista aion tehdä. 

Tavoitteena Sukkasadossa olen ajatellut pitää sitä, etten osta uusia lankoja. Tosin, jos neulon yhdet suunnittelemani sukat, joutuisin ostamaan niihin lankaa. Ehkä neulonkin ne vasta Sukkiksen jälkeen.

4 kommenttia:

Heli / Neuleaddiktio kirjoitti...

Täällä päässä odotetaan innolla puolta yötä, meinaan laittaa ensimmäiset sukat puikoille heti kun vuorokausi vaihtuu! :)

Noista langoista tulee varmasti ihania sukkia!

Pinni kirjoitti...

Mulla sukkien aloitus taitaa mennä vasta huomisiltaan. Aamulla on töitä, niin ei viitsi valvoa niin pitkään. Vaan kylllähän ne huomenna illallakin kerkeää!

Simpura kirjoitti...

Tsemppiä sukkasatoon!

Pinni kirjoitti...

Kiitti! Odotan, odotan..

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)