Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

20. huhtikuuta 2012

Jämäplussat

Voi ei.. Mun jämäkuu menee ihan väärään suuntaan. Olen raitasukkia neulonut koko tämän viikon. Onneksi ne valmistuvat pian. Saan jämäkuun saldonkin avattua. Vaan eilen sain tällaisen lahjan..


Nämä ovat kuulemma jotain minun langanjämiä jostain kymmenen vuoden takaa.. En kyllä koskaan muista tuollaisia nähneeni. Sininen on villalankaaa. 7veljeksen paksuista. Varmaankin on sitä. Reunimmainen valkoinen on puuvillaa. Mutta,  mitä ihmettä tuo luonnonvalkoinen ja sinikirjava on? Voisiko ne olla 7veljestä? Isoveljeä? Ja mitä ihmettä minä teen niistä?

5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Se sini-kirjava on seitsemää veljestä kummatkin. Paksuus vaikuttaa kuvan perusteella sellaiselta. Jos et keksi muuta niin tee niistä vaikka sukkia johonkin keräykseen. Noilla määrillä valitsisin varmaan sen keskolakeräyksen. Tuosta saa kuitenkin useammat pikkuiset sukat. Jos teet niistä vielä kantapäättömät, käyvät ne myös lapasina. :)
Minä tykkäsin tuosta monivärisestä 7veikasta. Harmitti ihan hirmuisesti kun sen valmistus lopetettiin ja en älynnyt hamstrata sitä silloin.

Simpura kirjoitti...

Niin ne vaan langat tuppaa lisääntyyn :)

Milukka kirjoitti...

Mie veikkaan kans, että tuo sinikirjava on 7veikkaa. Mulla oli tuommoista lilaa joku iankaikkisen vanha kerä.

Kisa kirjoitti...

Se on jännä juttu,miten sitä neuloo ja neuloo ja lahjoittakin lankaa pois. Niin aina sitä vaan mystisesti(ja vähemmän mystisesti) jostain tulee lisää ;)

Pinni kirjoitti...

Kisa, sanos muuta. Vaikka kuinka koitan olla ostamatta lankaa, niin silti sitä tulee lisää ja löytyy kaappejen kätköistä. Miten se edes on mahdollista?!
Luulen tosiaan minäkin, että tuo sinikirjava on 7veljestä. On vaan niin painava kerä, että huh..

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. :)